STEAM in Times
Kroz
ovaj projekt izrađuju se materijali koji će biti podrška nastavnicima kako bi poboljšali praktični
pristup predmetima iz područja STEAM. Posebna se pažnja posvećuje prevenciji
matematičke anksioznosti u ranom obrazovanju i pripremi učenika za bolje
iskustvo s matematikom kasnije u obrazovanju. Učenici će prepoznati da su
matematička znanja bila važna u povijesti prilikom konstrukcije i izrade
različitih predmeta, građevina, pomagala te će se sami okušati u izradi istih.
U
ranoj dobi učenici često gube interes za matematiku zbog načina na koji se
predmet podučava - kroz zadatke i vježbe, oslanjajući se na pamćenje, a ne na
razumijevanje i eksperimentiranje. Iz tog razloga, ovaj projekt će se
fokusirati na uključivanje učenika osnovnih škola u interdisciplinarni STEAM
pristup gdje će bolje razumjeti važnost primjene znanosti i matematike kroz povijest
pa sve do današnjih dostignuća civilizacije. Cilj ovog pristupa je istražiti
povijesno i kulturno nasljeđe koje stoji iza
razvoja znanosti i matematike koje imamo danas, istovremeno motivirajući
učenike da se bave ovim područjima na zabavan i neformalan način.
Rezultati
projekta:
1. Izrada
vodiča koji će pomoći učiteljima da
koriste povijesno naslijeđe za objašnjenje i kontekstualizaciju matematičkih
pojmova. Objasnit ćemo ne samo kako se STEAM teorija može primijeniti na
kulturno i povijesno nasljeđe, već i kako su te teorije prvi put zamišljene,
kontekst i implikacije koje su imale na razvoj našeg društva.
2.
Izrada nacrta modela projekata koje će izrađivati učenici.
3.
Izrada pedagoških materijala koji će pomoći učiteljima pronaći inovativne
načine poučavanja matematike. Materijali će pratiti tijek lekcije, biti spremni
za korištenje i lako prilagodljivi.
Pozivamo
učenike, roditelje, učitelje i ostale zainteresirane osobe da prate razvoj ovog
projekta i projektne aktivnosti koje ćemo ove školske godine provoditi u našoj
školi.
Poveznica
na projekt: https://steamintimes.eu/?page_id=158&lang=hr